tirsdag den 7. december 2010

7. december 2010

Jeg vågnede en gang i nat med mareridt, et af dem i farver og med rigtig lyd. Mine fødder brændte og jeg var nødt til at se om det var rigtigt. Da jeg endelig faldt i søvn igen var det bare for at forsvinde ind i endnu et mareridt.
Jeg var sikker på, at det ville blive en dårlig dag, men sådan skulle det heldigvis ikke gå :)
Startede dagen med en dejlig yogatime efterfulgt af latinmix fyldt med lækre mennesker, der gav sig hen i dansens sensuelle, feminine beværelser. Så skønt at se folk slå sig løs og nyde sig selv.
Her til aften var jeg til boksaerobic, med mine trofaste medlemmer, der falder mange fra her i julemåneden, men der er heldigvis nogen der lige skal træne julegodterne af :)
Alt i alt en dejlig dag da den endelig begyndte ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar