torsdag den 20. januar 2011

Nu er halvdelen af min detox og yogaudfordring vel overstået. Det har indtil videre ikke været svart at følge madplanen, det meste af maden er fantastisk og skal laves igen, men der er også et par ting jeg ikke har kunnet lide, mest det der indeholder rødbeder, men det vidste jeg inden jeg startede. Det var lidt hårdt i søndags, men det er nok mest fordi jeg ikke havde nogle planer og dagen forløb langsomt (så er det jeg plejer at spise, shhh...)
Jeg har ikke fulgt yogaudfordringen slavisk, jeg har jo også mine egne timer 3 dage om ugen, men de andre dage har jeg taget to yogaudfordringer i et snuptag :) Der er meget inspiration at hente og de fleste af underviserne er rigtig gode.
Jeg er sikker på, at jeg nok skal klare de sidste 10 dage :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar