tirsdag den 6. marts 2012

Vaner

Hvorfor skal det være så svært at ændre sine vaner?
Jeg ved hvad jeg godt vil, hvad der vil være godt for mig og min krop og hvordan jeg skal ændre på nogle små ting for at gøre det hele meget bedre. Hvorfor er det så så svært at lave om på? Jeg har endda tid til det, da jeg er arbejdsløs og det er nu jeg skal lave om på mit liv hvis det skal være forholdsvis nemt!
Jeg tager stadig mine morgenbade, dog ikke altid om morgenen ;) men jeg bliver scrubbet og tager det kolde gys. Jeg har også lavet min morgenmad om. Kaffen har jeg ikke helt sluppet, det er nok mest fordi det er hyggeligt at drikke kaffe sammen med manden, men hvad er der i vejen for at drikke en dejlig kop te?
Jeg er begyndt at tage nogle vitaminer, mineraler mm hver dag, en kombination der skal modvirke ledsmerter. Jeg håber på, at de kan tage nogle af mine smerter i hofte, ryg mm men nu får vi at se. Jeg træner hver dag og spiser forholdsvis sundt.
Det er selvfølgelig en start, men jeg vil gerne spise endnu sundere for jeg ved jo, at jeg får det meget bedre både mht. migræner og blærebetændelse, desuden får jeg det generelt bare bedre og føler mig lettere indeni.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar