søndag den 26. februar 2012

MUMS

På vej hjem fra pilates kørte jeg ind forbi en bager, der handler med økologisk, glutenfrit brød. Jeg smagte en bid og var solgt, og så er det ikke engang så dyrt som jeg havde regnet med. Havde besluttet mig til at bage lidt brød i dag, blendede kerner, nødder og de øvrige ingredienser sammen og fik en tung mørk masse, som jeg formede til boller. Jeg synes det var lidt svært at bedømme hvor lang tid de skulle have i ovnen, men efter ca. 45 minutter var de færdige. Bollerne smagte godt varme, så jeg er spændt på, hvordan de smager i morgen. Jeg lavede også lidt sødt til kaffen, chokoladekugler, der også er uden gluten. De smager dejligt og er næsten væk allerede. Billeder følger. Fra i morgen starter den nye diæt, for mig betyder det nul kaffe, men så er det godt, at man kan drikke te i stedet for 😃

Ingen kommentarer:

Send en kommentar