torsdag den 16. februar 2012

16. Februar 2012

Mit første indlæg i år! Det er egentlig ikke fordi der ikke er sket noget, men jeg har bare ikke vænnet mig til at skrive her endnu.
I januar var jeg lige som sidste år på Lene Hanssons detox kur. Ligesom sidst havde jeg det fantastisk og det var endnu lettere at gennemføre de tre uger end sidste år. Jeg tabte mig ca. 5 kg og en masse cm :) Var og er ganske tilfreds med resultatet.
Eftersom jeg er flyttet til København havde jeg alle muligheder for at tage til yoga hver dag, og det benyttede jeg mig af!
Nu er vi nået til februar. Både manden og jeg er startet på en mavekur, der opfordrer til mange proteiner og ingen kulhydrat. Jeg synes det er lidt for fedt for min smag og jeg savner min frugt.
Derfor har jeg tænkt mig at prøve en anden diet, nemlig "detox dit liv" hvor det ikke kun er kosten der skal laves om på. Jeg starter så småt i morgen, men får først rigtig i gang omkring den første(når der er gået penge ind på kontoen ;)).
Nok for i dag, det er på tide at komme i seng. Godnat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar