lørdag den 25. februar 2012

Lørdag

Min mand og jeg er blevet enige om, at begynde at spise glutenfrit. De første 14 dage udelukker vi fuldstændig gluten for at se, om vi evt har en intolerans. Mine symptomer på intolerans er: oppustethed, ondt i ledene(ryg, hofte, knæ, skulder og håndled)migræner og candida. Hvis jeg kan komme af med bare et par af disse dårligdomme vil jeg være tilfreds. I morgen vil jeg prøve at bage et brød uden gluten, er ret spændt på det. Jeg tror egentlig ikke det bliver særlig svært at leve uden gluten, i hvert fald ikke så længe jeg ikke skal på café og lignende. Jeg glæder mig meget til at komme i gang, for de opskrifter jeg har fundet lyder ret gode. Jeg tager stadig mine morgenbade og kan mærke på min hud, at den er blødere. Jeg havde ikke mere saltscrub tilbage så i dag har jeg lavet en ny scrub. Jeg havde noget brun farin i skabet, der ikke passer ind i den nye diæt, så den brugte jeg i stedet for salt. Er spændt på hvordan den virker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar